PROMOTIVNI MATERIJAL KAO FILOZOFIJA RASTA BRENDA

Kroz ovaj blog post želimo da vam prikažemo kako to promotivni materijal i promotivna strategija vašeg brenda utiču na rast vašeg biznisa i brenda. Promotivni materijal je dobra osnova i sjajan početak za rast. Uverite se kako i zašto.

Promotivni materijal je više od marketing filozofije, on predstavla deo marketing planova i strategija, stvarajući celinu koja je neodvojiva od same promocije bizisa. Promotivni materijali uvek su golicali maštu kupaca i klijenata i davali dodatnu draž sveukupnom doživljaju brenda i svih aktivnosti vezanih za sam brend.

Pitanje se postavlja. Kako da budete unikantni? Kako da budete jedinstveni? Kako prepoznati potrebu svog kupca? Kako osetiti šta to čini vaš brend posebnijm, a promotivni materijal u potpunosti egal vašem asortimanu?

Promotivni materijal nudi mnogo rešenja, samim tim i u našem asortimanu nalazi se preko 20000 najrazličitijih artikala koji čekaju ideje, a koji su tu da se vrlo lako brendiraju.

 

ISTRAŽITE SVOJE KUPCE

Postoji velika razlika između stvaranja promotivnih poklona koje ljudi žele i onih poklona koje ste vi odlučili da poklanjate. Naterajte kupce da slušaju vašu ideju i dopustitie da se posvete istraživanju vaših ideja. Stvarajte priču koju ljudi žele da podrže. Analizirajte svoju publiku, da li su dovoljno posvećeni da se brinu za vašu trgovinu. Ako niste sigurni, počnite sa kampanjom na zahtev (mi apsolutno možemo biti vaša podrška, davati vam ideje i potpuno podržati vašu želju da napravite adekvatnu promotivnu kampanju u zavisnosti od sezone u kojoj se nalazite). To znači da nećete biti opterećeni brainstormingom svojih zaposlenih, niti se opterećivati oko samog dizajna promotivnog materijala, to ćemo učiniti mi za vas.

POZICIONIRAJTE SEBE U PROMOTIVNI MATERIJAL

Promotivni materijal nema veliko značenje ako preko njega ne možete da prikažete PRAVO JA svog brenda. Majicerokovnicihemijske olovkeupaljačiartikli za slobodno vreme, sve to nema merljivu vrednost ukoliko nije duboko povezano sa korenom i samom suštinom vašeg brenda u celini.

Robna marka je bilo koji proizvod koji sadrži logo ili brend na njemu. Najčešće se koristi kao promotivni materijal na konvencijama, ali neki poput Googlea, YouTube-a i drugih velikih brendova prodaju svoje robne marke u svojim kancelarijama i na internetu. Kompanije ovu aktivnost koriste kao vežbe brendiranja i kao način da zarade više novca za posao. Design Hill čak je citirao studiju u kojoj se navodi da 85% ljudi posluje s oglašivačem nakon što je primilo promotivni materijal. Ovo je velika prednost za kompanije ako to mogu da urade kako treba.

KOJU VREDNOST DONOSI PROMOTIVNI MATERIJAL?

Dodatni tok prihoda: Za kompaniju koja prodaje robnu marku kao i za njihovu normalnu ponudu, to može biti veliki dodatan izvor prihoda. Važno je osigurati da je roba niski trošak za proizvodnju kako bi ova strategija bila učinkovita jer bi kompanija trebala imati dobru profitnu maržu.     

1. Prepoznavanje brenda: Sa ljudima koji hodaju gradom u majici sa brendom kompanije ili nose torbu sa nalepnicom na njoj, javnost im je više izložena brendiranju. Ljudi su skloniji da zapamte ime ili logotip nečega što su videli u javnosti i kasnije ih google. Design Hill je takođe naveo da se 89% potrošača može setiti brenda dve godine nakon što je primio promotivni proizvod, tako da je robna marka veliki dugoročni brend.     

2. Angažovanje klijenata: Sa ljudima koji poseduju brendirani materijal oni imaju mogućnost da se više angažuju sa kompanijom i njenom publikom. Ljudi se fotografišu sa svojim robnim markama na događajima, putuju na mesta i drugim zanimljivim postavkama koje pomažu da se identifikuje ime same kompanije. Preduzeća mogu profitirati od izgradnje zajednice oko svojih brendiranih proizvoda, motivirajući svoju publiku da se slika sa svojom robom da bi pomogla da se proda više sličnim ljudima.

NOVI TRENDOVI - INFLUENCE, YOU TUBE, INSTAGRAM...ŠTA DOBIJATE?

Započinjemo temu koju ćemo otvoriti na jednom od narednih blogova.

Već imate publiku. Čekaju vas da pustite svoj promotivni materijal (novu majicu, knjigu, rokovnik...). Ako se pretplatite na YouTube kanal, preuzmete podkast ili pratite instagram profil, to znači mnogo više od samo konzumiranja sadržaja, postajete deo zajednice. Koji je bolji način da ujedinite tu zajednicu nego da kreirate proizvod koji vaša publika može uočiti na događajima, podeliti šale ​​i započeti razgovore sa potencijalnim novim prijateljima!

Ako ste zaglavljeni za ideje, zapamtite, imate svoje pristalice na raspolaganju da vam daju te ideje! Pročitajte najbolje komentare na YouTube-u, većinu retweetiranih tweetova ili omiljene fotografije da biste dobili inspiraciju za ono što publika voli tj. obožava iz vašeg sadržaja. Ne zaboravite svoje prekretnice! Kreiranje odeće kada ste pogodili prekretnice imortalizira trenutak i omogućava vašim fanovima da slave sa vama nove početke i pobede! YouTuber Mr. Fruit kreirao je nove dizajnove za dostizanje 100k pretplatnika, 200k pretplatnika ... sve do 800k pretplatnika i prodao blizu 15.000 proizvoda u tom procesu.

Koristimo kolačiće za personalizaciju sadržaja i oglasa, pružanje funkcija društvenih medija i analiziranje saobraćaja.
Koristimo kolačiće za personalizaciju sadržaja i oglasa.