ROKOVNIK KAO PROMOTIVNI MATERIJAL

Rokovnik uvek predstavlja idealan poslovni poklon. Stvaranje poklona koji je ujedno i poslovan i ličan nije mnogo teško, sve počinje od klasične ideje koja može da se pretoči u otelotvorenje klasične misli o poklonima. Poklon rokovnik može uvek da donese iznenađenje svima koji ga koriste jer on ujedno predstavlja i životni  i poslovni planer, kao i vodič kroz poslovnu godinu, Rokovnici sa tvrdim ili mekim povezom daju određenu čar ali u zavisnosti od ličnosti kojoj se poklanja, od nivoa formalnosti, možete odabrati jedan od tih rokovnika.

Rokovnici su prenosivi. Mogu biti kako malih, tako i velikih dimenzija. Ubično su ukoričeni u koži ili drugom mekom a kvalitetnom materijalu. Sastoje se iz nekoliko delova, od kojih su najvažniji dnevnik, kalendar i adresar. Ove knjižice obično sadrže i informacije korisne u poslovnom smislu, kao što su putne karte ili pozivni brojevi za države i/ili domaće gradove. Nalik je drugom priboru sličnog izgleda i građe, kao što su sveske (školski i kancelarijski pribor), notesi (za sitne pribeleške).

U zemljama kao što je Švajcarska postoje đački rokovnici, u kojim učenici zapisuju domaći i organizuju svoje aktivnosti. Predviđeni su kao vid komunikacije između škole i roditelja, jer su isti dužni da njegov sadržaj kontrolišu i upisuju zapažanja, rezultate i ocene. Roditelji ga potpisuju svake nedelje kao znak da su sadržinu iščitali.  Izrađuju se i primerci ličnih planera sa logotipima preduzeća, imenima, natpisima, pa čak i rubrikama koje kupac želi.

Krajem dvadesetog veka, u sklopu globalne digitalizacije, papirne rokovnike počeli su smenjivati elektronski uređaji. Prvu elektroniku ovakve namene predstavlja lični digitalni asistent (PDA), dok su programirane i aplikacije poput ličnih informacionih menadžera (PIM), koji sadrže sve odlike rokovnika i još neke dodatne mogućnosti. Početkom dvadeset i prvog veka, proces je nastavljen, a nove zamene za agende nalaze su u smartfonima i tabletima, ali klasični rokovnik i dalje ostaje broj jedan u poklanjanju poslovnih i ličnih poklona ljudima koji znaju šta žele.

ZAŠTO KORISTITI TRADICIONALNI PLANER?

Postoje ljudi koji jednostavno vole papir i sve papirno: sveskenoteserokovnike. Vole fizički da zapišu obaveze na papiru i tako im je najsigurnije. Tako i najbolje pamte: kada vide pisano slovo na papiru. 
Zašto su dobri tradicionalni, papirni planeri:

  • Nemaju bateriju koja može da se isprazni,
  • Ima ih u raznm veličinama, bojama i kvalitetima poveza i papira,
  • Dosta ljudi pamti samo kada zapiše fizički na papiru,
  • Brže se koriste – nema čekanja da se aplikacija startuje,
  • Možete ih koristiti na mestima gde telefoni nisu dozvoljeni – predavanja, važni sastanci, konverencije itd.
Koristimo kolačiće za personalizaciju sadržaja i oglasa, pružanje funkcija društvenih medija i analiziranje saobraćaja.
Koristimo kolačiće za personalizaciju sadržaja i oglasa.