ZAŠTO VAM JE NEOPHODAN REKLAMNI MATERIJAL?

Promotivni materijal se pokazao kao najmoćniji i efikasniji marketinški alat. Uprkos tome što je tradicionalni marketinški medij, reklamni materijali su oduvek bili u trendu i najomiljeniji marketinški alat za početnike, mala preduzeća, institucije, organizacije i neprofitne organizacije. To je najisplativiji način promovisanja bilo kog tipa poslovanja.

Sa aspekta statistike, činjenice stoje ovako:

- bilo koji reklamni proizvod tj. reklamni materijal koristiće se bar jednom nedeljno

- reklamni materijal izaziva veći povratni odziv od strane klijenata i kupaca u odnosu na televiziju, internet i radio

- 58% kupaca čuva dobijeni reklamni materijal između jedne i četiri godine

- posle dobijanja reklamnog materijala, u 85% slučajeva, kupac će se setiti od koje kompanije ga je dobio

 

Najpopularniji reklamni materijal u Srbiji i dalje je po hronološkom redu trenda:

1. Hemijske olovke (Hemijske olovke su uvek dobar izbor kada treba da obradujete kupca jednostavnim poklonom koji će on nositi svuda uz sebe i koji će biti njegov lični asistent.)

2. Majice (Osnova svake kategorije tekstila su majice ili takozvani tshirtovi. Reklamni materijal duboko je vezan za tekstil i daje mogućnost da se preko majica ispromovište na najbolji mogući način. SCENSO je ovlašćeni uvoznik brendova FRUIT OF THE LOOM i RUSSELL EUROPE i u našoj ponudi pronaćićete najkvalitetnije majice, sa najkvalitetnijim krojem i širokim spektrom boja.)

3. Kalendari (Kalendari su jedan od najpopularnijih artikala u okviru promotivnog materijala. Kalendari se uglavnom darivaju pri kraju poslovne godine i sa svojom raznovrsnošću nude širok spektar izbora slika, kao i materijala od kojih su izrađeni. Kalendari kao reklamni materijal se nalaze u okviru većine novogodišnih paketa koji se daju klijentima i kupcima.)

4. Šolje (Šolje predstavljaju klasični deo ponude reklamnog materijala. Porculanske šolje, keramičke šolje, metalne šolje, sublimacone šolje, termo šolje, šolje u boji, šolje sa unutrašnjom bojom, šolje sa ručkom u boji, šolje sa štampom, unikatne šolje, sve je to deo naše ponude. Svaka šolja nosi svoju priču, a vaša treba da bude jedinstvena, potpuno unikatna i da ostavi poseban pečat na vašeg klijenta ili saradnika. Sublimacija, graviranje ili termo preslikavanje su najčešći način brendiranja šolja.)

5. Rokovnici (Rokovnici su idealan poklon u svako doba godine kao promotivni materijal. Rokovnici garantuju buduću laku organizovanost u poslu, kao i mogućnost produbljivanja organizacionih sposobnosti. Rokovnici, takođe, predstavljaju idealan promotivni materijal koji je ujedno elegantan ali i jednostavan. Iz naše široke ponude izaberite datumirane i nedatumirane rokovnike u više različitih boja i načina izrade.)

6. Upaljači (ATOMIC i CRICKET upaljači su klasični deo naše ponude upaljača. ATOMIC i CRICKET upaljači nude više gasa u gasnom rezervoaru ali i mesta za brendiranje na svojim površinama. Upaljače ATOMIC i CRICKET možete naći kako u plastičnoj, tako i u prefinjenoj metalnoj varijanti, sa benzinskim ili gasnim rezervoarom. Upaljači se brendiraju tampon ili LED štampom.)

 

Trendovi koji će se nametnuni u 2019. godini svakako su:

1. Wireless punjači

2. Bluetooth slušalice

3. Blutetooth zvučnici

4. Naočare za Sunce

5. Sportske flašice

6. Šeširi

 

Odaberite nešto iz našeg širokog asortimana i izbrendirajte svoj omiljeni proizvod sa svojim logoom i sloganom, jer samo sa promotivnim materijalom ostajete u trajnom sećanju vaših kupaca.

Mi smo tu da vam pomognemo, da vam damo najbolje promotivno rešenje.

Zato što smo mi uvek u službi vašeg brenda.

Jer mi smo SCENSO.

Koristimo kolačiće za personalizaciju sadržaja i oglasa, pružanje funkcija društvenih medija i analiziranje saobraćaja.
Koristimo kolačiće za personalizaciju sadržaja i oglasa.