KAKO PRIPREMITI PROLEĆNU KAMPANJU?

Razmišljate o reklamnoj kampanji ili promociji sa prvim prolećnim danima? Proleće sa svojim buđenjem donosi i razigranost i maštovitost, a vaši kreativni timovi i marketing funkcije u kompanijama, sigurno imaju način kako da u toku prolećnih dana animiraju kupce i vaše stalne partnere. Pa kada već govorimo o tome, vreme je zasigurno i da vam ponudimo najbolji promotivni materijal koji bi vam bio od velike pomoći u toku vaše prolećne promotivne sezone.

 

ISTRAŽITE SVOJE KUPCE

Postoji velika razlika između stvaranja promotivnih poklona koje ljudi žele i onih poklona koje ste vi odlučili da poklanjate. Naterajte kupce da slušaju vašu ideju i dopustitie da se posvete istraživanju vaših ideja. Stvarajte priču koju ljudi žele da podrže. Analizirajte svoju publiku, da li su dovoljno posvećeni da se brinu za vašu trgovinu. Ako niste sigurni, počnite sa kampanjom na zahtev (mi apsolutno možemo biti vaša podrška, davati vam ideje i potpuno podržati vašu želju da napravite adekvatnu promotivnu kampanju u zavisnosti od sezone u kojoj se nalazite). To znači da nećete biti opterećeni brainstormingom svojih zaposlenih, niti se opterećivati oko samog dizajna promotivnog materijala, to ćemo učiniti mi za vas.

POZICIONIRAJTE SEBE U PROMOTIVNI MATERIJAL

Promotivni materijal nema veliko značenje ako preko njega ne možete da prikažete PRAVO JA svog brenda. Majicerokovnicihemijske olovkeupaljačiartikli za slobodno vreme, sve to nema merljivu vrednost ukoliko nije duboko povezano sa korenom i samom suštinom vašeg brenda u celini.

Robna marka je bilo koji proizvod koji sadrži logo ili brend na njemu. Najčešće se koristi kao promotivni materijal na konvencijama, ali neki poput Googlea, YouTube-a i drugih velikih brendova prodaju svoje robne marke u svojim kancelarijama i na internetu. Kompanije ovu aktivnost koriste kao vežbe brendiranja i kao način da zarade više novca za posao. Design Hill čak je citirao studiju u kojoj se navodi da 85% ljudi posluje s oglašivačem nakon što je primilo promotivni materijal. Ovo je velika prednost za kompanije ako to mogu da urade kako treba.

KOJU VREDNOST DONOSI PROMOTIVNI MATERIJAL?

Dodatni tok prihoda: Za kompaniju koja prodaje robnu marku kao i za njihovu normalnu ponudu, to može biti veliki dodatan izvor prihoda. Važno je osigurati da je roba niski trošak za proizvodnju kako bi ova strategija bila učinkovita jer bi kompanija trebala imati dobru profitnu maržu.     

1. Prepoznavanje brenda: Sa ljudima koji hodaju gradom u majici sa brendom kompanije ili nose torbu sa nalepnicom na njoj, javnost im je više izložena brendiranju. Ljudi su skloniji da zapamte ime ili logotip nečega što su videli u javnosti i kasnije ih google. Design Hill je takođe naveo da se 89% potrošača može setiti brenda dve godine nakon što je primio promotivni proizvod, tako da je robna marka veliki dugoročni brend.     

2. Angažovanje klijenata: Sa ljudima koji poseduju brendirani materijal oni imaju mogućnost da se više angažuju sa kompanijom i njenom publikom. Ljudi se fotografišu sa svojim robnim markama na događajima, putuju na mesta i drugim zanimljivim postavkama koje pomažu da se identifikuje ime same kompanije. Preduzeća mogu profitirati od izgradnje zajednice oko svojih brendiranih proizvoda, motivirajući svoju publiku da se slika sa svojom robom da bi pomogla da se proda više sličnim ljudima.

NOVI TRENDOVI - INFLUENCE, YOU TUBE, INSTAGRAM...ŠTA DOBIJATE?

Započinjemo temu koju ćemo otvoriti na jednom od narednih blogova.

Već imate publiku. Čekaju vas da pustite svoj promotivni materijal (novu majicu, knjigu, rokovnik...). Ako se pretplatite na YouTube kanal, preuzmete podkast ili pratite instagram profil, to znači mnogo više od samo konzumiranja sadržaja, postajete deo zajednice. Koji je bolji način da ujedinite tu zajednicu nego da kreirate proizvod koji vaša publika može uočiti na događajima, podeliti šale ​​i započeti razgovore sa potencijalnim novim prijateljima!

Ako ste zaglavljeni za ideje, zapamtite, imate svoje pristalice na raspolaganju da vam daju te ideje! Pročitajte najbolje komentare na YouTube-u, većinu retweetiranih tweetova ili omiljene fotografije da biste dobili inspiraciju za ono što publika voli tj. obožava iz vašeg sadržaja. Ne zaboravite svoje prekretnice! Kreiranje odeće kada ste pogodili prekretnice imortalizira trenutak i omogućava vašim fanovima da slave sa vama nove početke i pobede! YouTuber Mr. Fruit kreirao je nove dizajnove za dostizanje 100k pretplatnika, 200k pretplatnika ... sve do 800k pretplatnika i prodao blizu 15.000 proizvoda u tom procesu.

 

ŠTA DOBIJETE AKO KUPITE TEKSTIL KOD NAS U SCENSOU?

Pamuk, lat. GOSSYPIUM MALVA CEAE, svrstavamo u familiju Malvaceae. Plod žuto cvetajućih Malvaceae su pamučna vlakna. Pamuk je počeo da se gaji još pre 5000 godina pre nove ere u Južnoj Americi i Aziji (Peru, Indija). Uzgajale su se različite vrste pamuka koje uspevaju i u tropskim i u suptropskim predelima.

Frotirski proizvodi, napravljeni od kvalitetnog egipatskog pamuka su prijatniji na dodir, mekši i imaju veći volumen u poređenju sa frotirskim proizvodima napravljenim od klasične pamučne pređe.

Vrste pamuka se između sebe razlikuju najviše po dužini vlakana koja mogu biti duga od 9 do 60 mm. Uzgajanje pamuka zahteva visoku temperaturu, veliku vlažnost i osunčanost, a pre same žetve i suvo vreme. Pamuk je najznačajnije prirodno vlakno koje upotrebljavamo za izradu tekstilnih proizvoda i kao sirovinu za izradu tehničnih proizvoda, kao npr. platno za podlogu automobilskim gumama. Najviše pamuka potroši tekstilna industrija na izradu svih vrsta tkanina i pletenina za različite svrhe, kao što su: donji veš, odeća, kućni tekstil, konci, higijenski proizvodi…


Pamuk predstavlja materijal koji je uvek pravi izbor bilo da se radi o svakodnevnim odevnim kombinacijama ili da se radi o nekoj svečanijoj prilici. Verujemo da svi imaju samo pozitivna iskustva i da na ovaj materijal nema zamerki. Odlično upija vlagu, dobro se ponaša kada se nakvasi i može da se pere na visokim temperaturama bez posledica. Upravo od najkvalitetnijeg pamuka stvorene su i naše FRUIT OF THE LOOM I RUSSELL EUROPE majice.

Pamuk preporučujemo u svako doba, jer pamuk upija dovoljno dobro da vam obezbedi ugodno korišćenje, upijanje znoja, bakterije se ne nagomilavaju i nema neprijatnih mirisa nakon višečasovnog nošenja.

 

Poliestar je vrsta polimera, koji sadrži estre u glavnom lancu. Iako postoje mnoge vrste poliestara, pojam se obično koristi za vrstu sintetičke tkanine, te za specifičan materijal polietenteretfelat (PET).Poliestri mogu biti i razne hemikalije. Prirodni poliestar i nekoliko sintetičkih poliestara su biorazgradivi, dok većina sintetskih poliestara nije.

Poliestar kao tkanina koristi se za proizvodnju raznih vrsta odeće kao što su:košulje, pantalone, jakne, kape te za izradu plahti,deka, tapaciranog nameštaja, podloga za kompjuterske miševe i dr. Koristi se i za izradu sigurnosnih pojaseva u automobilima, užadi, tranportnih traka, za pojačanje izdržljivosti gume i plastike, za amortizaciju i kao izolacioni materijal.

Dok se sintetička odeća često smatra manje prirodnom u poređenju sa tkaninama od prirodnih vlakana kao što su pamuk i vuna, poliestarske tkanine mogu pružiti određene prednosti u odnosu na prirodne tkanine, kao što su poboljšana otpornost, trajnost i zadržavanje boje. Kao rezultat toga, poliestarska vlakna ponekad se koriste zajedno sa prirodnim vlaknima za proizvodnju tkanine s poboljšanim svojstva i većom otpornošću na vodu, vetar i sl.

Naša preporuka je uvek mešavina koja se koristi za izradu polo majica, dukseva ili košulja, u određenoj razmeri (65:35, 70:30, 80:20).

NAJPOPULARNIJI REKLAMNI MATERIJAL U SRBIJI I DALJE JE PO HRONOLOŠKOM REDU TRENDA:

1. Hemijske olovke (Hemijske olovke su uvek dobar izbor kada treba da obradujete kupca jednostavnim poklonom koji će on nositi svuda uz sebe i koji će biti njegov lični asistent.)

2. Majice (Osnova svake kategorije tekstila su majice ili takozvani tshirtovi. Reklamni materijal duboko je vezan za tekstil i daje mogućnost da se preko majica ispromovište na najbolji mogući način. SCENSO je ovlašćeni uvoznik brendova FRUIT OF THE LOOM i RUSSELL EUROPE i u našoj ponudi pronaćićete najkvalitetnije majice, sa najkvalitetnijim krojem i širokim spektrom boja.)

3. Kalendari (Kalendari su jedan od najpopularnijih artikala u okviru promotivnog materijala. Kalendari se uglavnom darivaju pri kraju poslovne godine i sa svojom raznovrsnošću nude širok spektar izbora slika, kao i materijala od kojih su izrađeni. Kalendari kao reklamni materijal se nalaze u okviru većine novogodišnih paketa koji se daju klijentima i kupcima.)

4. Šolje (Šolje predstavljaju klasični deo ponude reklamnog materijala. Porculanske šolje, keramičke šolje, metalne šolje, sublimacone šolje, termo šolje, šolje u boji, šolje sa unutrašnjom bojom, šolje sa ručkom u boji, šolje sa štampom, unikatne šolje, sve je to deo naše ponude. Svaka šolja nosi svoju priču, a vaša treba da bude jedinstvena, potpuno unikatna i da ostavi poseban pečat na vašeg klijenta ili saradnika. Sublimacija, graviranje ili termo preslikavanje su najčešći način brendiranja šolja.)

5. Rokovnici (Rokovnici su idealan poklon u svako doba godine kao promotivni materijal. Rokovnici garantuju buduću laku organizovanost u poslu, kao i mogućnost produbljivanja organizacionih sposobnosti. Rokovnici, takođe, predstavljaju idealan promotivni materijal koji je ujedno elegantan ali i jednostavan. Iz naše široke ponude izaberite datumirane i nedatumirane rokovnike u više različitih boja i načina izrade.)

6. Upaljači (ATOMIC i CRICKET upaljači su klasični deo naše ponude upaljača. ATOMIC i CRICKET upaljači nude više gasa u gasnom rezervoaru ali i mesta za brendiranje na svojim površinama. Upaljače ATOMIC i CRICKET možete naći kako u plastičnoj, tako i u prefinjenoj metalnoj varijanti, sa benzinskim ili gasnim rezervoarom. Upaljači se brendiraju tampon ili LED štampom.)

Koristimo kolačiće za personalizaciju sadržaja i oglasa, pružanje funkcija društvenih medija i analiziranje saobraćaja.
Koristimo kolačiće za personalizaciju sadržaja i oglasa.