O nama

Naša priča počinje 1996. godine u Subotici kada smo od male porodične firme stvorili grupaciju koja se brine o tome da vaš brend bude zapažen. Kada kažete PROMOTIVNI MATERIJAL naš cilj je da pomislite na kvalitet, pažnju i brzinu koju pruža SCENSO.
SCENSO je od 1996. godine prešao veliki put u izučavanju filozofije promotivnog materijala i marketinga, a samim tim stekao iskustvo koje danas pomaže da naši klijenti dobiju proizvode visoke dodatne vrednosti. Naš tim ima veliko iskustvo na poljima promocije, brandinga, marketinga i informacionih tehnologija.

SCENSO je jedna od vodećih kompanija u Republici Srbiji i regionu Zapadnog Balkana za kreiranje i produkciju promotivnih poklona. Mi ojačavamo vezu između proizvoda i kupaca sa našim inovativnim promocionim rešenjima. Naše proizvode proizvodimo po celom svetu, obraćajući pažnju da one odgovaraju najvišim svetskim standardima.
SCENSO je, takođe, ekskluzivni distributer globalno poznatih brendova kao što su FRUIT OF THE LOOM i Russell Europe.

Sve što želimo, staje u naš slogan U SLUŽBI VAŠEG BRENDA.

ŠTA RADIMO?

  • Razvoj proizvoda i kreativnih rešenja.
  • Definisanje zahteva i nabavku proizvoda.
  • Organizovanje proizvodnje i logistike.
  • Kontrola kvaliteta i etičkih zahteva.

ZAŠTO PROMOTIVNI MATERIJAL?

Promotivni materijal je most između potrošača i kompanije (proizvoda). Osećaj fizičkog proizvoda sa kvalitetnim brendiranjem ostavlja jak utisak, a vaš brend ostaje pred očima potrošača duže nego što traje obična televizijska reklama ili reklama na internetu. Reklamni materijal će uvek dati prednost Vašem proizvodu i kompaniji. Takođe nudi nepresušni skup načina na koji možete da predstavite vaš brend ili proizvod i doprinesete Vašem poslovanju.

ZAPOSLENJE

Posao u SCENSU je nešto sasvim drugačije nego što ste mogli da imate do sada. Naći ćete se pred puno izazova. Bićete inspirisani i ponosni zato što možete da budete deo nečega što će promeniti svest u našoj industriji.SCENSO nudi porodičnu atmosferu i kvalitetan razvoj karijere, usmeren ka razvoju ličnosti I poslovnih sposobnosti zaposlenog.
Možda SCENSO u ovom trenutku nema zvanično otvoreni konkurs za radno mesto, ali smo uvek otvoreni prema entuzijastima koji odano rade i žele da budu deo našeg tima.
Pošaljite Vaš CV na hr@scenso.com.

BRENDOVI
 

FRUIT OF THE LOOM

Pre 167 godina, započela je tradicija kvaliteta. Fruit of the Loom koje predstavlja sinonim za kolorite, kvalitet i širinu asortimana. Istorija puna boja preselila se u SCENSO na dar vama, našim kupcima, kako bi osetili razliku u odnosu na druge brendove. SCENSO nudi najbolje za najbolje, zato je FRUIT OF THE LOOM najbolji izbor za vas. Fruit of the Loom majice i duksevi svoju dugotrajnost duguju kvalitetu materijala od kojih su napravljene kao i Belcoro® sertifikovanom gustom tkanju, koje predstavlja jedinstven način proizvodnje, koji garantuje mekoću, dugovečnost i izdržljivost.

RUSSELL EUROPE

Premium kvalitet ima svoje oličenje u RUSSELL EUROPE proizvodima.
Od 1902. godine Russell Europe pravi odeću i pravi istoriju. Danas, više od 110 godina kasnije, Russell Europe je postao jedan od najpoznatijih odevnih brendova i nudi najveći kvalitet proizoda. RUSSELL EUROPE stalno inovira, razvija i rafiniše nove proizvode, nove procese i nove načine rada sa dobavljačima, poslovnim partnerima i preprodavcima.

EUROPEMATCH

Sinonim za vatru? To je jasno: šibice! One su srž kvalitetnog brenda Europe Match. Duga tradicija je vezana za njih. Već oko 950. godine pre Hrista razvijen je prvi prekursor. U to vreme to je bio smeliji način da se upali vatra, jer su se borove iglice natopljene smolom brže palile.

Tokom istorije alhemičari, pronalazači i hemičari unapredili su šibice. Konačno, Rudolf Christian Boettger je izmislio takozvanu sigurnosnu šibicu 1848. Prodao je svoj patent švedskoj fabrici "Zundholzkonig" Ivar Kreuger osnovao je švedski koncern koji je nastavio proizvodnju u Nemačkoj do 1983. godine.

Današnjo Europe Match GmbH je rezultat ove proizvodnje, koju je 2006. osnovao dugogodišnji menadžer Klaus Bruns. On je, između ostalog, otvorio proizvodni pogon u Segedinu (Mađarska), a time i više od 150 godina iskustva preneo u novu proizvodnju šibica. Ovdee se svakodnevno proizvodi 1,5 miliona kutija šibica.

CRICKET

Priča o uspehu započinje 1961. godine, pre više od 50 godina, kada je na tržištu lansiran prvi kriglični upaljač.

Sada, Cricket prodaje preko 450 miliona upaljača godišnje u više od 140 zemalja.

Zaista se mnogo može govoriti o međunarodnom brendu: CRICKET.

CRICKET je oduvek bio najinovativniji brend:

  • Prvi upaljač za jednokratnu upotrebu 1961.
  • Prvi fiksni upaljač u 1977. godini.
  • Prvo samolepljivo najlonsko telo upaljača (1977.)
  • Prvi detektor otporan na svetlost (1992. godine).
  • Fusion upaljač koji povezuje 2 najlonske boje u jednom telu (2004.)
We use cookies to personalise content and ads, to provide social media features and to analyse our traffic. We also share information about your use of our site with our social media, advertising and analytics partners who may combine it with other information that you’ve provided to them or that they’ve collected from your use of their services.
We use cookies to personalise content and ads.