The FRUIT Way

Verujemo da je održivija Fruit budućnost za sve.

Činiti pravu stvar etički i ekološki već je dugo vremena The Fruit Way, tako da nam je zadovoljstvo da podelimo sa vama novu kampanju koja ističe pozitivne akcije koje smo preduzeli u poslednjih nekoliko godina, plus našu posvećenost ambicioznim novim ciljevima održivosti za period 2025-2030.

Od negovanja naših ljudi do brige o našoj planeti, u potpunosti razumemo odgovornosti koje imamo kao proizvođač odeće. Nadamo se da ćete uživati da saznate više o The Fruit Way-u kao i da Vas ohrabri da izaberete Fruit of the Loom za sve Vaše promocije kao i štampu.

U Maroku, u našoj namenskoj fabrici odeće, naše moderno postrojenje za prečišćavanje otpadnih voda nam omogućava da ponovo iskoristimo do 60% otpadnih voda. ‌ Koristeći tehnologiju dizajniranu za naše potrebe, proces obnavljanja otpadnih voda koristi aktivni mulj kao predtretman, plus filtriranje peska, ultrafiltraciju i reverznu osmozu. Ovaj proces se generalno primenjuje za desalinizaciju morske i površinske vode. Mi smo jedna od retkih kompanija u svetu koja koristi takav proces za recikliranje vode koja se koristila za bojenje kako bi pomogla u smanjenju potrošnje i očuvanju prirodnih resursa.

Drugi deo Fruti Way-a ka održivijoj budućnosti odnosi se na korišćenje obnovljive energije gde god je to moguće. Stoga nam je zadovoljstvo izvestiti da je 75% naše trenutne energije koja se koristi za proizvodnju proizvoda za Evropu, u našim marokanskim objektima, obnovljivo – to znači korišćenje prirodne snage vetra! ‌ Iako je 75% korišćenja obnovljive energije svakako pozitivno, tražimo načine da učinimo još više. Trenutno razvijamo planove za dodavanje solarne energije našoj proizvodnji, pomažući da budemo još čistiji i zeleniji.

Kada razmišljate o kupovini proizvoda razmislite i o tome kako se oni proizvode !

 

Koristimo kolačiće za personalizaciju sadržaja i oglasa, pružanje funkcija društvenih medija i analiziranje saobraćaja. Više informacija klikom na dugme "Prikaži detalje".
Koristimo kolačiće za personalizaciju sadržaja i oglasa.